Nákup spotřebního zubolékařského materiálu

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup spotřebního zubolékařského materiálu

Systémové číslo NEN

N006/24/V00035505

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00035505

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

uzavřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

03. 12. 2024 10:15

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Irena

Příjmení

Žabková

E-mail

Irena.Zabkova@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973403056

Předmět


Popis předmětu

Nákup spotřebního zubolékařského materiálu pro zubní ambulance dle přílohové specifikace požadovaného zboží, která je součástí zadání (tabulka - specifikace cenová kalkulace). Tabulku vyplňte ve žlutých polích, podepište, opatřete svým razítkem a ve skenu vložte jako přílohu Vaší nabídky. Nevyplnění položky v tabulce je nesplnění zadaných podmínek. Výslednou cenu z tabulky, včetně nákladů na dopravu a dalších nutných nákladů na splnění zakázky vložte jako Vaši cenovou nabídku. NABÍDKOVÉ CENY VYPLŇUJTE POUZE NA DVĚ DESETINNÁ MÍSTA. VYPLŇUJTE JEDNOTKOVÉ HODNOTY V DANÉM SLOUPCI "BEZ DPH" DLE VÝŠE DPH, VYPLŇUJTE JEDNOTKOVOU CENU S DPH. SOUČTOVÉ VZORCE JSOU NASTAVENÉ. V POSLEDNÍM SLOUPCI UVEĎTE OBCHODNÍ NÁZEV VÝROBKU S PŘÍPADNOU STRUČNOU POZNÁMKOU A UPŘESNĚNÍM KE SPECIFIKOVANÉ POLOŽCE. NEVYPLNĚNÉ POLOŽKY V TABULCE A NESPLNĚNÍ POŽADAVKŮ ZADAVATELE NA DODAVATELEM NABÍZENÉ VÝROBKY DLE SPECIFIKACÍ VČETNĚ STANOVENÝCH PARAMETRŮ, PŘÍPADNĚ ROZPĚTÍ, POČTŮ MĚRNÝCH JEDNOTEK, OBSAHU BALENÍ, JSOU NESPLNĚNÍ ZADÁVACÍCH PODMÍNEK VZ. Ceny nesmí být vyšší a současně výrazně nižší než je v místě a čase obvyklé. Požadujeme nové zboží, tj. nepoužité, nepoškozené, vyrobené nejpozději v průběhu roku 2023, se zárukou na jakost minimálně 24 měsíců (popř. s minimální dobou exspirace 8/2025, nebo podle exspirace striktně dané výrobcem, popř. upřesněné kupujícím v zadávací dokumentaci VZ) ode dne převzetí zboží kupujícím. Přílohou zadání VZ je návrh kupní smlouvy. Vyplňujte údaje pouze ve žlutě podbarvených částech smlouvy. Kupní smlouvu po vyplnění elektronicky podepište. V případě, že smlouvu elektronicky podepsat nemůžete, smlouvu vytiskněte, podepište, opatřete otiskem Vašeho razítka a ve skenu vložte jako součást Vaší nabídky na ET. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy smlouvy do jejího konečného potvrzení oběma stranami. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů - kvalifikace dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ formou písemného čestného prohlášení, možný vzor uveden v příloze této VZMR. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - platný výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie, lze využít výstup z ARESU) pokud je dodavatel v něm zapsán, ne starší než 3 měsíce, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - platný doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ, např. výpis z veřejné části Živnostenského rejstříku, ve formě kopie či skenu (lze využít výstup z ARESU). Současně doložte Bezpečnostní list k Vámi nabízenému oleji do Assistiny. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Požadujeme dodat veškerý požadovaný materiál v jedné dodávce do místa plnění: VZ 6848, Letecká kasárna, Letecká 3135/1, Ošetřovna, budova č. 8, 796 01 Prostějov v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hodin. Termín dodání celé zakázky do místa plnění včetně fakturace: do 2.12.2024 včetně. Hodnotícím kritériem bude nejnižší nabídková cena za dodržení všech parametrů v zadání tohoto výběrového řízení. Dodavatelská firma musí mít na portále ministerstva financí zveřejněn platný bankovní účet, na který bude provedena bezhotovostní platba za zakázku. Kontaktní osoby: p. Žabková, tel. 973 403 056 // Ing. Novotný, tel. 973 403 055.

Kód z číselníku NIPEZ

33141800-8

Název z číselníku NIPEZ

Zubolékařský spotřební materiál

Hlavní místo plnění

Olomoucký kraj

Kód z číselníku CPV

33141800-8

Název z číselníku CPV

Zubolékařský spotřební materiál

Název předmětu

Zubolékařský spotřební materiál

Textové pole pro popis místa plnění

VZ 6848, Letecká kasárna, Letecká 3135/1, Ošetřovna, budova č. 8, 796 01 Prostějov v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hodin. Termín dodání celé zakázky do místa plnění včetně fakturace: do 2.12.2024.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZubolékařský spotřební materiál33141800-8Zubolékařský spotřební materiál

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail03. 12. 2024 10:16Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail03. 12. 2024 10:15Uveřejnění účastníků
Detail03. 12. 2024 10:15Uveřejnění výsledku