Nákup spotřebního zubolékařského materiálu
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup spotřebního zubolékařského materiálu
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00035505
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00035505
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
uzavřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
03. 12. 2024 10:15
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Irena
Příjmení
Žabková
Irena.Zabkova@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973403056
Předmět
Popis předmětu
Nákup spotřebního zubolékařského materiálu pro zubní ambulance dle přílohové specifikace požadovaného zboží, která je součástí zadání (tabulka - specifikace cenová kalkulace). Tabulku vyplňte ve žlutých polích, podepište, opatřete svým razítkem a ve skenu vložte jako přílohu Vaší nabídky. Nevyplnění položky v tabulce je nesplnění zadaných podmínek. Výslednou cenu z tabulky, včetně nákladů na dopravu a dalších nutných nákladů na splnění zakázky vložte jako Vaši cenovou nabídku. NABÍDKOVÉ CENY VYPLŇUJTE POUZE NA DVĚ DESETINNÁ MÍSTA. VYPLŇUJTE JEDNOTKOVÉ HODNOTY V DANÉM SLOUPCI "BEZ DPH" DLE VÝŠE DPH, VYPLŇUJTE JEDNOTKOVOU CENU S DPH. SOUČTOVÉ VZORCE JSOU NASTAVENÉ. V POSLEDNÍM SLOUPCI UVEĎTE OBCHODNÍ NÁZEV VÝROBKU S PŘÍPADNOU STRUČNOU POZNÁMKOU A UPŘESNĚNÍM KE SPECIFIKOVANÉ POLOŽCE. NEVYPLNĚNÉ POLOŽKY V TABULCE A NESPLNĚNÍ POŽADAVKŮ ZADAVATELE NA DODAVATELEM NABÍZENÉ VÝROBKY DLE SPECIFIKACÍ VČETNĚ STANOVENÝCH PARAMETRŮ, PŘÍPADNĚ ROZPĚTÍ, POČTŮ MĚRNÝCH JEDNOTEK, OBSAHU BALENÍ, JSOU NESPLNĚNÍ ZADÁVACÍCH PODMÍNEK VZ. Ceny nesmí být vyšší a současně výrazně nižší než je v místě a čase obvyklé. Požadujeme nové zboží, tj. nepoužité, nepoškozené, vyrobené nejpozději v průběhu roku 2023, se zárukou na jakost minimálně 24 měsíců (popř. s minimální dobou exspirace 8/2025, nebo podle exspirace striktně dané výrobcem, popř. upřesněné kupujícím v zadávací dokumentaci VZ) ode dne převzetí zboží kupujícím. Přílohou zadání VZ je návrh kupní smlouvy. Vyplňujte údaje pouze ve žlutě podbarvených částech smlouvy. Kupní smlouvu po vyplnění elektronicky podepište. V případě, že smlouvu elektronicky podepsat nemůžete, smlouvu vytiskněte, podepište, opatřete otiskem Vašeho razítka a ve skenu vložte jako součást Vaší nabídky na ET. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy smlouvy do jejího konečného potvrzení oběma stranami. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů - kvalifikace dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ formou písemného čestného prohlášení, možný vzor uveden v příloze této VZMR. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - platný výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie, lze využít výstup z ARESU) pokud je dodavatel v něm zapsán, ne starší než 3 měsíce, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - platný doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ, např. výpis z veřejné části Živnostenského rejstříku, ve formě kopie či skenu (lze využít výstup z ARESU). Současně doložte Bezpečnostní list k Vámi nabízenému oleji do Assistiny. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Požadujeme dodat veškerý požadovaný materiál v jedné dodávce do místa plnění: VZ 6848, Letecká kasárna, Letecká 3135/1, Ošetřovna, budova č. 8, 796 01 Prostějov v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hodin. Termín dodání celé zakázky do místa plnění včetně fakturace: do 2.12.2024 včetně. Hodnotícím kritériem bude nejnižší nabídková cena za dodržení všech parametrů v zadání tohoto výběrového řízení. Dodavatelská firma musí mít na portále ministerstva financí zveřejněn platný bankovní účet, na který bude provedena bezhotovostní platba za zakázku. Kontaktní osoby: p. Žabková, tel. 973 403 056 // Ing. Novotný, tel. 973 403 055.
Kód z číselníku NIPEZ
33141800-8
Název z číselníku NIPEZ
Zubolékařský spotřební materiál
Hlavní místo plnění
Olomoucký kraj
Kód z číselníku CPV
33141800-8
Název z číselníku CPV
Zubolékařský spotřební materiál
Název předmětu
Zubolékařský spotřební materiál
Textové pole pro popis místa plnění
VZ 6848, Letecká kasárna, Letecká 3135/1, Ošetřovna, budova č. 8, 796 01 Prostějov v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hodin. Termín dodání celé zakázky do místa plnění včetně fakturace: do 2.12.2024.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Zubolékařský spotřební materiál | 33141800-8 | Zubolékařský spotřební materiál |
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
03. 12. 2024 10:16 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
03. 12. 2024 10:15 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 12. 2024 10:15 | Uveřejnění výsledku |